søndag 4. juli 2010

Mette maler som en katt

Siden jeg endelig at fått rævva mi til få over bilder av bildene på dataen, legger jeg de ut her også.



Dette er et bilde jeg startet på lørdag morgen, i 5-6 tiden. Tatt etter et bilde av Hunter S. Thompson. Langt ifra ferdig, men forhåpentligvis kan det bli bra. Nå er jeg så uheldig at jeg ikke har mer svart-farge, så jeg får ikke fortsatt på dette før jeg har vært ute og handlet.


 Dette er første og andre utgaven av bildet. Det er tatt fra hue, så det er ikke en bestemt person. Det første bildet er sånn det var etter første omgang med fargene. Andre versjonen gikk jeg over ansiktet med tynnere maling for å gjøre det mer realistisk. Jeg har endel å gjøre igjen, men man ser at det går fremover.

Jeg har flere bilder også, men de føler jeg ikke er verdt å kline opp her engang.

Jeg setter stor pris på objektiv kritikk.



3 kommentarer:

Catharina sa...

Kult mette! veldig kult! Vi må jaggu ta en "kunstkveld" sammen! Jeg tegner, du maler også drikker vi kaffe eller ett eller annet sofistikert!

Mette sa...

Men jeg liker ikke kaffe D: Eller te... Kan jeg drikke... sjokomelk?

Anonym sa...

The Adventures of Duckface

Related Posts with Thumbnails