mandag 28. juni 2010

Ut

Jeg vil ut, jeg må ut, jeg vil ut og drikke meg full. Jeg vil være slem, jeg vil bort fra mitt hjem og gjøre mengder tull.

Siden det er ferie har jeg ingen grunn eller planer om å holde styr på hvilken dag det er, og hvilke dager som sømmer seg best til å gjøre ditt og datt. Derfor vil jeg ut. Og drikke meg full. Gjerne hele tiden. Uten å bli dårlig og fyllesjuk selvsagt - det er oppskrytt.

Two Man Trio skal, forhåpentligvis, spille inn en rekke nye sanger opp-kommende torsdag - det vil si om tre dager. Tror jeg. Da skal vi ta av som aldri før med fete sanger som Deilige Ryper, Jeg har et hull i min sokk og gromkjærra - for å nevne noen få. Dette skal bli den beste plata hittil! Det blir forholdsvis ikke en vanskelig jobb heller, siden vi ikke har gitt ut noen plate før. Bare lagd to utrolig fete sanger - Katten Betty og Community Distortion (the guy without pants). Veldig bra sanger, bør kanskje lage remake av de - men, alle liker litt vintage dårlig kvalitet.

Så, på torsdag vil jeg i allefall drikke. Om ikke før. Og senere. Jeg hadde satt pris på en fest også, men det er vanskeligere å finne. Hvertfall når man ikke suser rundt i by og bygd og sosialiserer daglig.

Legger med en vakker tegning jeg lagde en stund siden i fylla. Den var pen!

1 kommentar:

Heidi sa...

Mette, blekkspruten din ser bautastein ut! Liker tegninga, men er det i havet eller i en ørken - eller er det rett og slett et spørsmål om eksistens?
Kanskje du kan tegne et profilbilde til meg i fylla på torsdagen? :D
... Etter at vi har spilt inn den fete plata vår i platestudioet på Brårud, da såklabbert!

Related Posts with Thumbnails