tirsdag 27. juli 2010

LYKKERUS!!

JEG HAR ENDELIG FÅTT TSKJORTENE MINE!! Og det var faen meg verdt venten. Egentlig ikke, men jeg er så glad jeg endelig fikk de, og jeg elsker tskjorter, og jeg elsker "nerde"-ting. Ååååhåhå, jeg er så fornøyd nå. Derfor legger jeg ut bilder!







 Her har vi den fine pakken.















Pinky and the Brain!


















Og baksiden til Pinkey and the Brain.
















Samling av alle tskjortene på stolen min... Bildene er i feil rekkefølge, siden det blei så vanskelig å fikse det og jeg ga opp.
















Marvel samle-tskjorte, med alle marvel figurene!





















Captain Spaulding fra Rob Zombies filmer "House of 1000 corpses" og "The Devils Rejects"















Teenage mutant ninja turtles! Det er dennes skyld at jeg måtte vente lenge, siden de ikke hadde den på lager til å starte med.














Wolverine. Jeg har lik tskjorte i størrelse small, men den passer ikke lenger, og det var min favoritt tskjorte... Så jeg kjøpte den i størrelse large, så jeg fremdeles kan bruke den.




















Jeg har hatt en livslang drøm om å ha en Ghostbusters tskjorte... Og nå har jeg det! OG den lyser i mørket.






























Rorshach es 2 cool 4 school.




















Pen boks.



















S.H.I.E.L.D.
(Supreme Headquarters, International Espionage, Law-Enforcement Division. eller Strategic, Hazard Intervention, Espionage Logistics Directorate eller Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division.)













 Monty Pythons kille rabbit (The holy grail)

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette liker jeg!

Catharina sa...

æææhæhæhæ : D !!!!!! Kuuuultii!

x) JEG VIL PÅ SHOPPING NÅÅÅÅ

Related Posts with Thumbnails