fredag 23. juli 2010

Jeg har lagd meg ny YouTube account under navnet MrMetteMette

Tjohei, dette er mitt 120 innlegg! Dæven, for en aktiv blogger jeg er.

Uansett, jeg har ikke så veldig mye fornuftig å si, men jeg følte for å skrive et blogg innlegg for å fylle ut siden litt. Samt for å skryte på meg innlegg nummer 120.

Endelig, hele to måneders tid, om ikke mer, etter at jeg bestilte noen dritkule tskjorter fra Allposters fikk jeg et tegn på at pakken var nær. Jeg fikk et brev i posten hvor jeg måtte skrive inn personnummer og sende med kvittering på bestillingen så de kunne være snille med meg og la meg betale toll. - Jeg ser ikke hvorfor, da pakken skulle være sendt som gave, så jeg slapp hele den driten. Men den gang ei. Jeg sendte brevet tilbake til Gods-driten i Oslo. Antageligvis tar det ta enda et par uker før jeg kan få pakka mi.
- Jeg trodde først at pakken jeg bestilte kom fra USA, da siden var på engelsk n shit, men i brevet jeg fikk sto det at det var sendt fra Sverige. Veldig logisk at det skal ta flere måneder å få en pakke fra Sverige, mens det tok nøyaktig en uke å få en pakke fra Japan.
- Jeg har bestilte fra Allposters før også, og hadde samme problemet, men atter en lærepenge... Uten påvirkning på meg, da jeg antageligvis vil bestille derfra igjen om par-tre år. De er den beste siden jeg veit om som selger film/tegneserie-tskjorter til en relativt billig penge. Menmen, man må lide for skjønnheten som dei seiar.

Men nå! Nå skal jeg hente posten, og håpe at kaaaanskje posten har jobba kjapt og kommer med tskjortene mine i dag. Og deretter, etter jeg har blitt skuffa over at de ikke har vært snille, skal jeg spise litt kylling. Også, skal jeg gå ned i kjelleren igjen. Deretter skal jeg se på tv, vurdere å spille litt for gamledagers skyld, kanskje prøve å soloe Ahn'Qiraj 20, rett og slett fordi jeg savner Silithus med den bleike sanda og alle scarabene og insektene som flyr rundt.

Over og ut, alfa alfa, delta kamel.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails