torsdag 8. juli 2010

Mettes weekend off

Weee! Nå er det torsdag og hvert øyeblikk har jeg huset for meg selv. For å gjøre mine foreldre trygge, kan jeg si her at det ikke skal være noe fest. Ikke enda.
Derimot skal jeg ha det jævlig gøy for meg selv. Jeg har materiale klart for å lage kebab, taco, big one og en sånn stor restaurant big one. Også skal jeg løpe som en gal fol rundt om her mens jeg hører på bra musikk. Mens jeg spora inn på ordet musikk, kan jeg komme med den fine theme-sangen til filmen Cannibal Holocaust.
For litt fakta om filmen: Den er bannet i 53 land og blir sett på som tidenes beste skrekkfilm. Filmen er ikke bygd opp som en skrekkfilm, men den er så utrolig drøy. De viser utrolig ekle og morbide ting. Jeg vil ikke avsløre hva som skjer, for det burde man se selv, men den er virkelig spesiell og... ikke for svake mager. Men sangen til filmen, er noe for seg selv. Filmen er fra 1978, så man kan til dels høre at musikken passer til. Det jeg liker ved sangen, for å nevne noe, er at den passer så utrolig lite til filmen - men likevel passer den.Veldig ironisk musikk, på en veldig bra måte. Musikken er skrevet av Riz Ortolani.





Da jeg har fått det av agendaen, fortsetter jeg med mine planer. Jeg venter fremdeles på at folka skal departere mot Bergen, så jeg kan gå mot Jokern, nei, promenere mot Jokern. Jeg skal promenere på en spradende måte. Og der skal jeg kjøpe Somersby eller Halmstad, avhengig av hva de har.
.......faen, nå må jeg spise. Det har gått 45 minutter siden jeg tok pilla mi. Om nysgjerrigheten råder, kan jeg forteller at det er piller mot lavt stoffskifte, noe jeg ser ut til å ha. Jeg tror jeg har forklart det i et tidligere innlegg. Jeg har vært veldig dårlig med pillene mine hittil i ferien, så gudene veit om de i det hele tatt funker. Menmen, jeg levde før jeg tok pillene, da lever jeg nok når jeg glemmer å ta de også.


Legger med et bilde av armen min i all sin glory. Hue til dragen er ikke helt med, men you get the point.

Og akkurat der departerte folka. Da skal jeg lage meg en brødskive, antageligvis med kremost ala paprika, også løper jeg mot butikken. Tjohei som det går!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails