fredag 9. juli 2010

A christmas miracle.... I juli

Nå nettopp opplevde jeg noe ytterst finurlig og merkelig.

Jeg satt og så på Seinfeld med Heidi, og mimret tilbake til gamledager, da vi en gang så en episode der Jerry og George ble anklaget for å være homofile, og hele tiden sa "Ikke det at det er noe galt med det.". Dette var noe jeg og Heidi syns var ytterst morsomt og plukket det opp har har sagt det i ny og ne hver for oss de siste to årene (om ikke det er lengre siden). Jeg lurte også om den dagen at vi kom til å møte på noen som har plukket opp akkurat den samme linja fra den Seinfeld-episoden noen gang ville komme. Vi kom fram til at det er så usannsynlig at det vil nok aldri skje.

Etter denne korte samtalen fortsatte vi å se på Seinfeld. Og plutselig, fem minutter etter samtalen, så oppdager vi at det er akkurat den episoden der de sier det vi så på! HVA ER ODDSEN FOR DET?!! Det finnes flere hundrevis av Seinfeld episoder, og ingen av oss husket hva episoden vi plukket det opp fra handlet om. Hva i helvette er sjansen for at det er akkurat den episoden vi så på som var den vi så noen år tilbake sammen? Det er vel muligens en av de få Seinfeld episodene vi har sett sammen også.

Jeg blei utrolig satt ut av detta... Liksom... SÅNT SKJER JO IKKE!

1 kommentar:

idieH sa...

"Ikke det at det er noe galt med det" er spesielt - en magisk setning som før eller siden vil gjøre underverker (om den ikke har gjort det allerede)! *chung-chung*

Related Posts with Thumbnails