tirsdag 13. juli 2010

Impuls-Mette to the rescue

I dag er jeg så jævla impulsiv at det gjør vondt i halsen. Faktisk, gjør det vondt bak på tunga, og det er plagsomt...

I dag har jeg gjort hele tre spennende ting:

1. Jeg fletta inn svarte og mørkeblå syntetiske dreads som jeg har lagd selv inn i håret mitt. Jeg hadde totalt 21 stykker, og det dekka ikke hele hue... Mangler bare oppå toppen, og veit ikke om dette er noe jeg kommer til å ha lengre enn et par dager eller hvordan ting utvikler seg. Jeg har litt lyst på dreads, men er usikker på om jeg vil ha det. Det er litt mye mas, selv om det kan være verdt det. Vi får se.

På bildene her har jeg setti det opp som turban, da det ser enda teitere ut når de henger og slenger med ikkeno på toppen.

2. Det lyna og tordna så jeg gikk ut på verandaen og prøvde å ta et bra bilde av lynet. Det gikk jævlig dårlig da jeg satt ute den siste halvtimen da det slutta å tordne... Stusselig. Dette er de beste bildene jeg fikk:




3. Jeg var såpass mainstream at jeg helt uten videre bestilte meg en kigurumi, type dinosaur. De er satans mye billigere enn onepiece, og jeg har litt lyst til å være småsnik og ha noe å gå rundt i hjemme og i helger. Og jeg liker grønt, og dinosaurer er grønne.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wha, hva er den tingen?! Meget lekker det skal den ha, har de flere dyr? :O

Dreads, har Remi hjernevaska deg nu?

Og til sist: Heidi is in a relationship with Tólvær.

Related Posts with Thumbnails