fredag 1. oktober 2010

Two Man Trio - Boller og brus

Som vi alle er klar over, er Two Man Trio et utrolig bra band med dype og meningsfulle sanger. Og til alles glede har vi bestemt oss for å komme ut med en cd! Denne cden har tittelen "Boller og brus" og består av 11 sanger med futt i.

For å tilfredsstille leserne og alle hardcore fans av Two Man Trio, skal jeg avsløre noen av sangtekstene på den nye plata.

Jeg legger også med Two Man Trios hittil mest populære sang, Katten Betty, samt debut-singelen Community Distortion.


Grom kjærra

Hei! Hei! Hei!
Jeg var ute på en tur en dag
Tok bussen hjem
Da så jeg den feiteste bilen
Og den var grom

REF:
Og den var grom
Grom kjærra
Jævlig grom
Grom kjærra

Så jeg så bort på deg
Og sa til deg
Den kjærra var grom
Du nikket
Og smilte
REF.

Det var svart
Og jævlig kul
Den skulle vi ha
En vakker dag
REF.


Deilige ryper


Det var fredags kveld
Vi dro ut på tur
Vandra gatelangs
Mens vi spytta på forskjellige skur

Vi lo og preika
Og tenkte
Faen så kule vi er!
Nei
Vi er deilige

REF.
Deilige ryper,
Det er oss
Jævla deilige og faen så kule
Og vi ska’ sloss

Da vi kom fram var det liv
Og det var død
Der var Dag
Og det var natt
Hei! Sa vi

Det var gode stunder
Med glede og fortvilelse
Og det var oss -REF x2

Jeg har et hull i min sokk

Jeg glana på tv
Og spiste litt chips
Jeg så på Dan-Børge
Og lo

Jeg trengte drikke
Og gikk mot kjøkkenet
Der var det en spiker i gølvet
Og den traff

REF.
Jeg har et hull i min sokk,
yeeeyeee
Et jævla stort hull
Yeeeyeee

Jeg banna og bar meg
Det var nye sokker
Den skeia storetåa mi
Jeg kunne blitt lam

Jeg slo i veggen
Og fortsatte mot kjøkkenet
Jeg henta meg cola
Og satt meg igjen - REF


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails