lørdag 16. oktober 2010

Ensom og sånt


Så, ja. For tiden er ikke mitt humør på topp og pessimisten i Mette er veldig tilstedeværende.
Jeg er veldig ensom og har mista tro på mer enn jeg trives med. Savner et trygghets element. Egentlig ikke særlig gøy. Selvtilliten er også på bunn, da jeg selv merker at jeg er i ustand til å presentere meg selv bra for folk jeg ønsker å gjøre ett godt inntrykk på.
Jeg har lyst til at ting skulle vært sånn jeg ville de skulle vært.

En liten leilighet å bo i, gjerne med en venn. Uten å for mange forpliktelser (noe som allerede hadde vært altfor vanskelig å gjort til en realitet). En trygg person er hva jeg trenger.

Jeg gidder ikke å forklare det nærmere da jeg ikke greier å skrive det ned sånn jeg mener det og vrir det ut av meg på feil måte.

Konklusjonen er at jeg er ensom og lei.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, Mette :/
Du, husk på -når det e som kjipest- at kanskjeomikkesåleng ska du flytt te superbyen Trondheim, bli stamæresgjest på 3B (som e rett atme puben Æ e stamæresgjest på!) og lev det gode studentliv i pomp og prakt! Med Heidi og Nils Arne Eggen og Åge Aleksandersen og Are & Odin og Arve Tellefsen og Dum Dum Boys og Petter Northug og Eli fra Portveien 2 og Anne B. Ragde og Tre Små Kinesere og Tore På Sporet og Erlend Loe og han som syng "Forelska i lærern" og mæ! Det kan du jo glæd dæ te? Huskpå: Trondheim e myyy bedre enn Amsterdamster. Helt sant, true story. Og der kan du bo i en trygg liten leilighet, men en trygg liten trønder. Du kjæmste å lik det, Mette. Æ love.
Nattaklem fra Hanne Watt

Catharina sa...

Jeg er jeg, Mette. Om du vil lette litt på tilværelsen. Det er kanskje vanskelig å få gjort noen av drømmene virkelige nå, men jeg er her jeg om du vil leke :3 Og ja, forresten, vi kan se bad boy bubby x)!!

Related Posts with Thumbnails