onsdag 13. oktober 2010

Snesk

Da sitter vi her igjen, som to gamle menn, snakker om øl og sprit og dop, og gamle historier vi alle har hørt før.

Nei, vi gjør ikke det. Jeg sitter aleine i klasserommet og skriver for meg selv. Jeg trodde vi hadde heldagsprøve i norsk, men den gang ei - det var kun halvdags, hvor jeg skreiv om skapelsen, undergangen og diverse om norrøne guder. Spennende nok det, skreiv først fire sider, også fikset jeg på linje avstanden, og da blei det jaggu 7 sider.
.........jeg skreiv da ikke så mye. Syns jeg hvertfall.

Utenom det har jeg kjøretime om T minus 35 minutter. Selv om jeg har fått ny kjørelærer som er grei som en fisk, blir jeg alltid så sabla nervøs. Kjøretimer er ikke gøy uansett hvem de er med. Blir veldig engstelig og bare venter på at de er ferdig mens jeg tenker at alt jeg gjør er feil.

Ghrfr, får håper jeg får lappen snart. Da skal alt bli fint. Selv om jeg er litt småskeptisk til at jeg noen gang kommer så langt til å ha den.

Kanskje jeg skal holde meg til å skrive et kort innlegg? Det er jo kjedelig da, jeg liker å skrive lange ting, som ikke omhandler kjedelige gjøremål for hverdagen. Selv om jeg riktig nok remsa opp dagens gjøremål. Men siden jeg da er så godt i gang kan jeg like gjerne fortelle om resten av uka også!

I morgen skal jeg til Oslo og kanskje delta på demonstrasjonen mot nedleggelsen av 854 - om jeg rekker frem. Med Catharina, om hu rekker det. Også skal jeg leke med Bjabbemann. Også skal jeg sove.

På fredag blir det kos og fri, siden dansketuren som egentlig skulle vært denne helga blei flyttet to uker - så jeg heller får fri denne helga. Det skal bli godt, mon.

Mer har jeg ikke å skrive, så da kliner jeg inn et bilde, om jeg får til, også tar vi dagen.

Image and video hosting by TinyPic

1 kommentar:

Hedji sa...

"You'll shit bricks when you see it!"? I did... literally. I klasserommet. ▀

Related Posts with Thumbnails