søndag 26. september 2010

Big spender

Så... Da har jeg kasta bort masse penger.

Nei, hva er det jeg sier... Jeg kaster ikke bort penger! Jeg har kjøpt meg ti fagre tskjorter med beundringsverdige motiv. Jeg legger ut bilder av de når jeg får de, selvsagt. Min tskjorte fetish er uten kontroll, og dette svir litt i lommeboka. Men jeg regna meg fram til at jeg har hvertfall 11 000 kr etter Amsterdam og tskjortene - så det er litt greit egentlig. Selv om jeg burde spart pengene til utdanning og sånt fornuftig tull.

I tillegg til tskjorter  bestilte jeg noen filmer (og lastet ned en, som gikk overraskende raskt. De hadde den ikke på cdon, så da måtte jeg laste den ned - siden jeg ville se den. The Goonies var det, for å være mer konkret.). Filmene jeg bestilte var Bladerunner - directors cut, Labyrinth, Ghostbusters 1 & 2 og The Dark Crystal.
- Så... jeg har vel også en liten film (dvd, for å være nøyaktig)-fetish også. Jeg må telle opp hvor mange jeg har snart - noe jeg ikke veit, selv om jeg har arkivert alle i Word, av alle ting.

Nå tror jeg jeg hørte ringeklokka, så da kommer Heidi og vi skal raide. Ja, jeg hører folk går oppe, så da kom Heidi.

Dette blir Heidis første raid, så dette er spennende!

Bildet i dette innlegget er det siste maleriet jeg driver med. Ikke ferdig - i tillegg at bildet er i mobilkvalitet.

3 kommentarer:

Catharina sa...

åååh, jeg må få være med å se the dark crystal! er så lenge siden jeg har sett den!

Heidi sa...

Er det teit av meg å si at jeg ikke har sett en HEL ghostbuster-film? <.<

Mette sa...

Heidi: Det er litt teit... Men nå har jeg 1'ern og 2'ern så da kan vi se på de på en kosekveld med jentene ;) ;) ;) ;o)

Related Posts with Thumbnails