tirsdag 12. oktober 2010

And it comes to an end, even winter like fall



Og da var jeg tilbake fra Amsterdam. Bildene er lagt ut på feisærn, og om du leser her har du sikkert sett de - da etter inntrykket jeg har, er det bare kjentfolk som leser her.

link pl0x, u sai? 

Jeg har egentlig ikke så mye nyttig å fortelle, annet enn at jeg har fått alle tskjortene jeg bestilte, og... Masse fint nips jeg kjøpte i Amsterdam. Sulten er jeg også. I tillegg til at jeg har startet på en videoblogg. Gudene veit hvor aktiv den vil være, men jeg underholder meg selv, om ikke noen andre også - og det er bra nok for meg.

Så... Den fortsetter jeg nok på helt til jeg blir trakassert og lynsjet over min person mer enn jeg orker å takle.

Utenom dette kan jeg dele en sang som kjente og kjære Morten, også kjent som Britt Pad og en rekke andre attraktive navn, trykka på meg. Jeg er ikke så stor fan av de første to minuttene da jeg syns den jævla vibratoen i stemmen hans er altfor overdreven og... nesten ekkel å høre på. Jeg har ikke helt sansen for sånt. Men 2 minutter inn i sangen - når den begynner å ta av - syns jeg den var kul. Fengende shit, it is.


Sangen ligger forøvrig øverst her, bare for å prøve å få litt system i sakene.

Og under her finner vi min fagre videoblogg. Ønsker om hva jeg skal preike om taes mot med glede.


2 kommentarer:

Hedji sa...

Var den lyden Gizmo? D:

Mette sa...

Hvilken lyd?

Related Posts with Thumbnails