onsdag 10. mars 2010

Snart natta

Nå er klokken 22:49 og MADtv startet akkurat på Z tv. Jeg har skrivi utrolig få saklige innlegg i det siste, men det er mest fordi jeg har ingen aning om hva jeg kan skrive. Med så lite "underholdende" som skjer i hverdagen min, syns jeg det blir teit å referere til det. 

Hva i svarte... En Michael Jackson-sketsj kom opp, og han sa han hadde med Carrot Top og Mini-Me i salen. Han som skulle være Mini-Me var ikke Verne Troyer, men han som spiller i Pirates of the Caribbean.

Jeg har fått dilla på beef jerky nå, men jeg spiste litt for mye ista siden jeg ikke rakk å spise middag før jeg måtte på raid-duty, og da blei det plutselig veldig ekkelt. Smakte spy. Men ellers er det jo godt, og veldig sunt. I tillegg har jeg fått dilla på (relapse, egentlig) grønn te med lime fra Tine. Utrolig god, men best i romtemperatur. Det er utrolig irriterende at de bare selger literskartongene på Mega på Årnes - eneste stedet jeg har finni det som jeg har markert meg. På Jokern tror jeg de bare selger små. På Kiwi selger de det ikke i det hele tatt. På Rema selger de bare små. Utrolig plagsomt... Neste gang jeg er på Årnes får jeg hamstre inn dritmasse. Det blir vel på fredag, så da har jeg lagt planene for da.

Jeg har også startet med øvelseskjøring nå, og har forhåpentligvis lappen iløpet av Mai. Har en-to kjøretimer i uka, og kjører rundt i Klaudia to ganger i uka med Pappsen. Får ta et bilde med Klaudia snart, skikkelig rånebilde. For Klaudia er en skikkelig råne bil. 

På svensk er det Usama, ikke Osama. Hvertfall det de sa på Z tv.

Nå kom Gizmo og sa hei.

Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg enda en katt nå, av typen Maine Coon. Det er utrolig kule katter... De veier opptil 10 kg, er halvlanghåra med en manke, er ikke ferdig utvokst før de er 4 år og sammenlignes ofte med gauper. Sett noen bilder av de, og de ser utrolig kule og pene ut, i tillegg til at det hadde vært drit moro å ha en katt som er dobbelt så stor som alle andre og kan banke opp alle i nabolaget. Dessverre koster en maine coon vanligvis rundt 6000 - 9000 kr, og det blir veldig mye penger når katter ofte blir gitt bort. Men nå er det tross alt en ren rase jeg er ute etter, ikke blanding (selv om jeg egentlig ikke hadde brydd meg).

Utenom det jobber vi med et web-prosjekt på skolen nå, og jeg skal lage en "web portefølje", som vi så fint kaller det. Skal bli spennende med tanke på mine veldig begrensede egenskaper i Dreamweaver, sammen med mine altfor "store" planer.

Det var det jeg hadde å si nå, så da sees vi i det neste alvorlige innlegget som kommer om noen måneder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Maine coon er de herligste kattene :P De er så store å gode, man kan klemme dem skikkelig uten å være redd for at de knekker. Elsker dem. :)

Related Posts with Thumbnails