søndag 14. mars 2010

Pesta flyr, jurene kryr

Nå fikk jeg plutselig et innfall om å kjøpe inn nye klær. Det er veldig sjeldent jeg kjøper klær (siden jeg nesten har slutta å bruke penger. Om man ser bort ifra på beef jerky, iste og... tyggis.)

Tror sannelig jeg skal titte innom noen sider etterpå og legger noen planer (som antageligvis forblir drømmer).

I går hadde jeg en helt ypperlig fest, og det var ypperlig. Til tross for at det plutselig blei jævlig mange folk her vil jeg si det gikk overraskende bra. Tror det aldri har vært så mange folk i huset her i løpet av de 25 årene familien Stensrud har residert her. Det var ikke plass til skoa i gangen, så det lå en sti av sko ledende inn mot stua. Ingen spydde heller, og det er jo bra. Jeg var såpass i full vigør når alle hadde dratt i 3-tida, at jeg begynte å rydde der og da, og endte opp med en halv søppelsekk med flasker og bokser. Så da blir'e pææng. Utrolig skummelt når folk sniker seg opp veien for å mingle med Bjørn Mørk, men... Ingen blei skadet, så... Da er det nesten greit. Selv om jeg dreit på meg opptil flere ganger. Spesielt av gamle folk som tigger etter øl.

Og nå, dagen etter, er jeg utrolig støl i beina. Tror jeg aldri har vært så støl før. I så fall er det lenge siden. Det er nok fordi jeg dro opp dancing stage i går, og alle ville danse med vinneren. Som selvsagt var meg, ehehehehehe. Hvem ellers? Jeg er jo drit flink. (det hadde ingen ting med at jeg spilte mot folk som hadde vært borti en dansematte en gang før...)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails