mandag 1. mars 2010

Himmat te... etter vinterferien

Da er jeg hjemme, og slapp som alltid. Menmen! Jeg fikk en telefon fra legen som hadde fått svar på blodprøvene jeg tok før vinterferien, og det viser seg at jeg har lavt stoffskifte, noe som kan bidra til at jeg er så jævla slapp (og noen andre ting). Kun 1 % av folk i Norge lider av lavt stoffskifte, så da er vel jeg litt spesiell. Og det er kult. Whoopi, jeg er ikke frisk alikevel!

( http://nhi.no/sykdommer/hormoner-og-nering/skjoldkjertelsykdommer/lavt-stoffskifte-hypotyreose-1136.html )

Menmendasåda. Jeg er da hjemme fra Amsterdam, og har noen få bilder på lur. Jeg tok ikke så mange bilder, siden jeg bare gadd å ta med kameraet ut en dag, og orka ikke å drasse på det mer siden det er så stort og tungt og gravde seg inn i sida mi, i tillegg til at jeg trodde bildene blei dårlige. Men, nå i ettertid, så jeg at de ikke var så dårlige, så nå angrer jeg... <.<

Menmen, her er bildene jeg tok. Amsterdam er jaggu en fin by med masse fine linjer, selvom jeg ikke så noen horer... Det var leit...














1 kommentar:

Linesøs sa...

Du er dyktig, flotte bilder! Et lite hakk bedre enn mine bytur-ferie bilder... men bare et lite!

Related Posts with Thumbnails