torsdag 11. juni 2009

Monty Python


Mmm, husker i de gode gamle dager da jeg først innså hvor artig Monty Python var. Noe som senere førte til at jeg kjøpte inn en kul boks som ser ut som en bok ved navn Montys enzyklo Pythonia. Noe som deretter fikk meg til å kjøpe en annen dvd med masse sketcher av dem. Og siden jeg var så godt i gang førte jeg det videre med sesong 1-5 av Monty Pythons flying circus.

Kom til å mimre tilbake til da jeg så det som fikk meg frelst og fant den opp på youtube - for så å prakke den på godtfolket som titter her. Dessverre er det ikke alle som syns Monty Python-humor er like moro som jeg syns, men jeg veit det finnes likesinnede; og takk for det. Synd at ikke alle like stor sans for britisk humor på sitt beste, men jeg kondolerer for det. Så... Her er sketchen;



Related Posts with Thumbnails