tirsdag 9. juni 2009

Dumme dumme skole


Mette er trøtt. Mette vil sove. Nå.
Hva tenkte grunnleggerne av skolesystemet når de bestemte seg for at man måtte være på skolen etter at de siste terminkarakterene er setti? Det er så utrolig unødvendig. Som i dag; jeg har absolutt ingen ting å gjøre her. Jeg er ferdig med prosjektarbeidet mitt og i norsken fikk vi fri. Noe de heller kunne sagt ifra litt før, så kunne jeg like godt vært hjemme i dag. Hvertfall når Remi er hos meg og sover. Den grisen <.<

Kan ikke akkurat påstå at det er veldig intressant å være på skolen fra halv 9 til halv 4 uten å ha noe å gjøre. Spesielt når jeg ikke får WoW til å funke med internetten her heller... Og jeg har ingen morsomme spill. Detta. Suger. Så. Altfor. Mye.

Jeg vil hjem og sove ._.
Og... Gjøre noe morsomt. Som å... Se på tv. Eller noe. Eller gå og kjøpe brød som jeg fikk beskjed om.

3 kommentarer:

Catharina sa...

Eller kjøpe kebab, kanskje :3

Mette sa...

KEEEEBAAAAAB!!!

Wgokke sa...

KEBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAB

Related Posts with Thumbnails