onsdag 17. juni 2009

City of Heroes

Trykk på bildet for større utgave.

Nå har jeg fått kjøpt meg en måned med spilletid og installert spillet på skoledataen min. Og lasta ned en patch-updater som tok hele natta å laste ned... Men det var verdt det! Nå har jeg vært innom og flydd rundt og lagd meg en ny character jeg har bestemt meg for å fikle med, siden jeg husker lite fra forje gang jeg spilte (som er omtrent et år sida, kanskje litt mindre).

Og da har jeg finni fram bilder av min kjære superdame! Kjedelig at det blir crappy kvalitet på screenshotsa, men om jeg zoomer inn mer blir det bare... feil. Jeg må jo ha med hele dama mi. ._.

Min kjære heter altså Angel of Atrocity. Hun har to forskjellige kostymer hun kan bruke. Hun har også et par små flaggermus vinger på ryggen som flakser iherdig når hun svever igjennom lufta. Hun er en Tanker, noe som vil si at hun tåler en støyt, og gir ikke ut så ille med skade heller. Hun fikk hennes krefter via magi - og kreftene hun har er super styrke sammen med en stein "rustning" - noe som ser ekstremt tafatt ut når den er aktivert. Det ser ut som kjøttboller vokser ut av kroppen hennes...

Hovedkostymet hennes ser sånn her ut. Synd at bildet ikke er mer detaljert...



Hennes andre kostyme er relativt anderledes, men jeg liker det også.



Tror jeg skal ta et bilde av tankeren jeg lagde på nytt tidligere i dag. Hun ser ikke så ulik ut, men likevel ganske ulik. Hun har krefter trukket fra underverdenen og en ild "rustning". Hun heter forresten Fathomless.
Mmmmyeeeeah.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails