tirsdag 16. juni 2009

Heldig jævel

Kan nesten ikke noe for å tro at jeg nesten er velsigna av Gud. Tiltross for min veldig svake tro på han.

Jeg kom nemlig ikke opp i noe muntlig eksamen! :D Hjalp vist å være så nervøs at jeg dreit på meg opp til flere ganger, og såvidt få sove dagen før. Om jeg hadde kommi opp, hvertfall i matte (som de uheldige få kom opp i), hadde jeg ikke ville hatt det engang. Jeg har greid å prestere å få en 4'er i matte, og den er jeg faen ikke villig til å risikere bort ved å gjøre en dårlig jobb på en muntlig eksamen. Heller stryk enn... Noe annet. Men nå slepper jeg heldigvis å tenke på det :F

Noe annet moro også er at jeg fikk lov til å låne bankkortet til min kjære Remi, og fikk bestilt sminke :D Har hatt lyst til det lenge nå, og siden det fremdeles er altfor billig i forhold til hva det er, måtte jeg nesten slå meg litt løs. Bilde av hva jeg bestilte er under.




























Bahahaha, jeg gleeeeder meg til det kommer i posten :D

I tillegg til min nåværende lykke, har engletruse også kommi seg unna muntlig eksamen, så på torsdag morgen blir det utflukt til Vormsund for å mimre tilbake til de gode gamle dagene på VUS mens vi stapper i oss kebab og peker på de små barna som leker der nå.

Må i grunn påstå at det er deilig med sommerferie nå. Siste halvåret har gått altfor fort, så har vanskeligheter for å faktisk innse at jeg ikke behøver å stå opp av senga de neste to månedene. I tillegg har jeg greid å tvinge Remi til å holde meg i selskap, så jeg slepper å kjede meg aleine i allefall. Selvom han for øyeblikket heller sitter og spiller Prototype istedet for badminton med meg... Teiting ass...

Nå fikk jeg veldig lyst til å spille City of Heroes igjen også. Noe jeg har hatt lyst til hver gang Remi spiller Prototype... City of Heroes eier så hardt ._.
Selvom... Det egentlig ikke gjør det. Siden det er ekstremt ensformig. Faen heller, jeg MÅ kjøpe mer spilletid til City of Heroes nå. Jeg vil spille på min gode gamle trofaste venn, Angel of Atrocity, min level 29 tanker. Synd jeg ikke har bilde av henne her... Det nærmeste jeg har bilde av ifra det spillet er login-screen'en. Noe som får gir meg enda mer lyst til å spille det ._.

3 kommentarer:

Wgokke sa...

hermegås, jeg fikk sminka før deg!

Mette sa...

jeg veit det, men det er bare fordi du... er bortskjemt <.< mer enn meg. snik.

Catharina sa...

Jaja, ikke klag folkens! Jeg kommer aldri til å få den D:!!!

:/*sippe*

Grattis mette ^^ Jeg tror dritingen gjorde susen for å slippe eksamen, gitt :3 Jeg har hittil tatt det litt forgitt at jeg slipper selv, men etter andre ble trukket opp kjenner jeg hele helvetet for dem i tillegg.

:3 haha, det skal til sin rett at Remi skal betale sminke for deg ^^!
Spør snilt om dere skal ha felles økonomi 8) (Med tanke på at det kommer til din fordel)

Related Posts with Thumbnails