mandag 2. mars 2009

Kalkunsmørbrød


Ja, du høyrde meg!

Eg følylar får at 'telja i nynorsk denna gongen, så da skal me sjå kva som skjer.

For augoblikket talar eg med ho Heidi. Eg utgir meg for at være Henrik, og talar på hans vis. Eg inviterde ho tel å sjå ein film - rocky horror picture show.

Den er sær, men eg kan ikkje si noko anna enn at sangene er fengandes. Altså, det er ein musikal. Men den handler om to ny gifte streitingar som bilan dokkar stoppar, og dei må gå og finne hjelp. Dei finn huset til ei mannlig trasvestitt som bygg ting.

For augoblikket har eg dillå på theme sangen tel filmen, ei versjon synge av Me first and the gimme gimmes. Det er fengleis, men kan ikkje sammenliknas med orginalen.

Under heir spellar dei to versjonane. Orginalen fyst, so kjæm coveren. På orginalen er det noko prating midt i, men det er i frå filmen trur eg.







Dei er serrleis fengandes.

1 kommentar:

Anonym sa...

For et vakkert selvportrett! :D
Veldig fengende sang, forresten!

Related Posts with Thumbnails