lørdag 28. mars 2009

Himmat te jul


Nå er det riktignok ikke jul (skreiv nesten hjul nå), men føler at det kunne like godt vært det men all den snøen <.<
Veit du hva jeg sier til sånn snø? Fuck yooouuuu. Det sier jeg til sånn snø.

Jeu, nå har jeg akkurat kommi hjem fra Remi og lurer på hva jeg skal gjøre. Det er litt av et dillemma...
Jeg kan enten -
A) Spise litt fra bolleposen jeg kjøpte i går
B) Sove mer
C) Se på tv
D) Spise bolle og se på tv
E) Spise bolle og sove
F) Sove og se på tv
G) Sove og spise bolle
eller H) Gå opp og finne noen ordentlig mat. Kanskje lage toat.

Hmm... Nå fikk jeg lyst på tåust også D:

Nei, sannelig. Jeg tror jeg tar meg en bolle.. Om nom nom

Jess, very nice

2 kommentarer:

Wgokke sa...

hahaha, så sykt søtt babybilde av deg 8D

Catharina sa...

Dritsøt bebi xD!!! :3

Too late, men bolle hørtes ut som en god idé x3

Related Posts with Thumbnails