tirsdag 3. mars 2009

Hei Svein!


Se se kreativ jeg er! Bah, man kan da leke at man er det. :<
Trondemann ba meg tegne en mann som falt. Han mannen på bilde faller. Sammentreff! D:


...........................................
Hmmkay, da er det fritime og jeg kjeder meg. Den så du IKKE komme, eller hva? D:

Veeeeeell, jeg fant noe intressant ista. Min gamle profil på dikt.no :L
Og der fant jeg noe mer intressant! En hjemmeside jeg lagde for 2 år sida xD

Var faktisk underholdende å titte på den. Nesten så jeg har lyst til å lage en til.

Så... Jeg syns du burde titte på den. Den ønsker deg velkommen tilogmed jo!

......så du hva jeg gjorde der? Jeg la til en link på Den. Øhøh, påskeegg!

Satan, nå shnørrer nesa mi å

Jæu. Har fremdeles dilla på theme sangen fra Rocky Horror Picture Show. Plagsomt. Tror Remi begynner å bli lei av jeg synger deler av den hele tida... Han sa jeg ikke burde satse på å bli vokalist <.<>
Tu de leit naaaait, døbbel fiiitjør, pictjør shåååw, uuh oooooh

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trond manupulerer deg :(

Mette sa...

DET ER HAN SOM ER MANU! faen heller, visste jeg det ikke!

Related Posts with Thumbnails