torsdag 26. februar 2009

Hoihoi

Jess, da er jeg endelig på skolen på en torsdag, og vi er akkurat ferdig med PTF-foto, så nuh ehr deh lønsh.

og i dag unna jeg meg en jåggørt :F
og en grønn iste greie.

Har en følelse at det bare blir meg, Cecilie og Marlen i de fire siste timene, for det var plutselig veeeeldig tomt i klasserommet D:

Første torsdagen på 4 uker jeg ikke skulker, og da skulker alle de andre xD
Jeg liker å tro det får meg til å virke... kul elns.


Og etterpå skal eg og Heidi ut på tur, til ringeste Jokeren! Egentlig skulle vi på Kiwi på Nordkisa, men vi har fått høre rykter om at de selger påskeegg i lilla kartong på Jokeren, så vi slepper å dra så langt :F

Har vært vårt tradisjon i 2-3 år nå å dra til Nordkisa for å hamstre inn lilla påskeegg. Og kjøpe kondomer og fnise fordi det er moro. (det var veldig moro for et par år sida i allefall D: )

Jau... Også... Ja. Jeg må spise nå.

Ønsk meg lykke til!


noe heidi lagde i vinterferien 09 da jeg viste henne Adobe Illustrator :F

5 kommentarer:

Wgokke sa...

jeg var ikke på skolen da. jeg føler meg slem, jeg skulle vært der ._.

Mette sa...

du hadde nok fått en stjerne i boka om du var der D:

liker jeg å tro... sier vi. SE, STJERNER! *stikker av*

Catharina sa...

i should have been there too D:
søt tegning x3

Ine Desiré sa...

hiihi:'3

Anonym sa...

Lykke til :D

den var jo lyseblå, som en skyfri himmel!hva har skjedd?
... gult er jo fint det også, som en sitron n_n

Related Posts with Thumbnails