mandag 16. mars 2009

Mettemettemettemette


Ja, da er vi her igjen.

Egentlig er det gym nå, men det orker jeg ikke... Møtte på gymlæreren i kosekroken min. Han skulle på do. Jeg sa i all panikk at jeg venta på å bli henta siden jeg skulle til tannlegen.
Får håpe for gudsskyld at han ikke sier noe til Trine, for da sier hu det til Anne og Finn og jeg må sitte enda en time i evigheten og høret på det samme gamle maset. Igjen. Og igjen. Og litte granne til.

Men samme pølse, jeg må da få lov til å skulke en time når jeg blir tvinga til å forlate mitt sanctuary! Fanden heller.


Aaaaanyways, i dag har vi fått nytt prosjekt på skulen. Vi skal lage dokumentar film! Og om mitt hell er inne, får vi lage en hver! :D
Virker da i allefall som det, siden vi nettopp filma oss selv fortelle om emnet vi har valgt.

Jeg har valgt World of Warcraft... Ja, jeg veit. üb3r 1337 h4x.
Vi skulle ta noe om oss selv, men jeg kom ikke på noe bedre, så jeg vil ta om noe jeg bedriver min fritid med, som er WoW. Kan vel ta noe om lore i dokumentaren, litt om spillevanene mine, om andres spillevaner, og en kort innføring.

Kommer selvsagt ann på hvor langt det er lov å ha den da xD

Får håpe at det er jeg som skal ordne mest om detta, siden jeg er skeptisk til at det hadde blitt noe sånn jeg kan se det for meg om noen andre skal komme inn og ta over... Er ikke mange i klassen som spiller D:

Jeg liker å lage filmer... Håper detta blir bra :D
Antageligvis må noen filme for meg, om jeg skal vise mine spillevaner, og jeg veit ikke hvordan det hadde blitt (nei, jeg stoler ikke på andre når det gjelder mine visjoner). Jeg får vel prøve å laste ned noe AddOn elns, så jeg får filma skjermen når vi raider, også kan jeg ta det, i tillegg til at jeg legger til lydspor der jeg forklarer og sånt.

Dis 'll be sum hevy shit, mon!


Bahahah, jeg gleder meg allerede :K

Og etterpå, tror jeg jeg skal gjøre noe livsendrende. Jeg skal stikke på Jokern og kjøpe svart hårfarge. Det kan bli skummelt... Men jeg har hatt lyst til det i hele dag. *knekke nakken*

Er skeptisk til om det kan være verdt det, siden jeg ikke får hatt det i en fresh farge på veeeeeeeeldig lenge da. Men. Jeg vil ikke ha det sånn. Jeg kler ikke rosa hår, og hue mitt ser ikke ut for tida. ONCE YOU GO BLACK YOU NEVER GO BACK!...eller... Det gjorde jeg jo... 2-3 ganger.. Men, jeg prøver igjen!

Wish me luck, bi-sh-esh


Bildet ovenfor er gamle klassen på ungdomskolen *mimre*. Og sjå! Svart hår! :F

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails