torsdag 12. mars 2009

Med turban på hue

Jææ, lenge sia sist nå.

Er vel strengt talt ikke noe særlig å skrive om heller.
I det siste har jeg vel ikke gjort noe særlig. Eneste jeg har gjort siste uka er å merkelig nok dukke opp på skolen, dra til Remi, sove hos han mens han gjør noe rart, snylte mat av dem - noe som er veldig mye bedre enn det jeg får her. Som egentlig er ingen ting. Så kommer jeg hjem, rundt 9 tida, setter meg forran dataen og hopper inn i min virtuelle verden og dreper store skumle drager, edderkopper og zombier.
Merkelig i grunn. Har ikke sett på tv i en uke. Første gang på 17 år ._.

Men nå har jeg endelig greid å si at jeg ikke kan spille i dag. Tok meg en lenge etterlengtet dusj, og tok meg tid til å sørfe litt på webben etter noen tuneller. Også satt vi på tv'en og koser vårs med kongen av queens.


Kjedelig når jeg endelig har kommi inn i et bra raiding guild, så tar det opp all tida mi. All tida jeg hadde til ingen ting er borte.

Noe bra har kommi ut av det da. På en måte. Ender opp med å spise en eller to ganger om dagen bare. På skolen om jeg har med penger, hos Remi om jeg er der. Eller en youghurt jeg fant i kjøleskapet her. Får da håpe det i det minste at jeg går ned 50 kg. Elns.

Hadde nok kommi godt med.

Jeg må vel nesten farge håret nå snart også... Merkelig nok har jeg fått over en halv centimeter med ettervekst. Og jeg liker ikke denna fargen.

Så... Dere som i det hele tatt leser detta... Hva skal jeg gjøre? Tenkte på svart igjen. Eller blondt. Jeg har selvsagt mulighet til en eller annen jalla farge, men veit ikke om det er verdt det.
Related Posts with Thumbnails