lørdag 26. juni 2010

Kaffetrakter

Jeg må innrømme at det er nokså interessant å lese igjennom gamle blogginnlegg fra et års tid siden, og mimre tilbake om hvordan jeg var, hvordan jeg ytret meg og hva som skjedde. Kjedelig at det er få innlegg som forteller veldig mye, men likevel er det nokså underholdende å lese. Mer spennende å lese enn "I dag spiste jeg kårnfleiks, med jordbærsyltetøy. Også huska jeg at jeg ikke likte kårnfleiks. Også kom mamma hjem."
Vi trenger samleverdi, folkens! *vifter med en motivasjonspinne*

I dag tror jeg jeg vil male. Remi, Tommy, Charlotte P og Martin (og kanskje Heidi) skal drikke seg sørpa i dag tenker jeg, men jeg må holde meg edru siden jeg skal ut og kjøre i morgen. Lappen er oppskrytt. Nei, det er den ikke. Men å ta lappen er oppskrytt. Jeg kjører bra nok som det er, takk skal du ha.
Mine planer for kvelden er å male litt. Måtte ta pause fra det siste maleriet, som jeg prøvde meg ut med oljemaling. Trengte en kort pause så jeg ikke gikk amok og ødela det helt med for mye farger.

Jeg er usikker på hva jeg vil male, men faen om det skal være gøy. Fint, er ikke så viktig, men gøy skal det være. Og det skal det ikke mye til for å utrette heller, så... tjohei som det skal gå!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails