mandag 7. juni 2010

Rikæp

Dette er en rikæp.

Har ikke hatt noe morsomt å skrive i det siste fordi jeg er veldig lat. Og jeg har vært sjuk siste uka - greide til og med en ny pers! Kasta opp omtrent... 15 ganger i løpet av 15 timer. Første stunden lå det på to ganger i timen, så slakka jeg litt ned, og kasta bare opp annen hver time.

Men på fredag blei jeg frisk igjen og avførte mine avfallsstoffer i fast form igjen og kunne dra på Green Day-konserten i Ullevål Stadion. Bilde er fra konserten hvor Billie Joe sto og glana tilbakestående ut i lufta (eller kameraet, rettere sagt). Etter konserten stoppa vi på McDonalds og rakk akkurat inn før de låste døra, hvor jeg kjøpte en dobbel Big Mac-meny med to big mac'er, siden jeg var sulten. Men så oppdaga at jeg ikke var så sulten jeg først trodde, så Finn kjøpte den ene for 50 penger, to tjuekroner og en tier.

Nå redigerer jeg ferdig filmen jeg lager i PTF, selvom jeg tror den skulle vært ferdig til forrige torsdag - men jeg var jo sjuk, så det er min unnskyldning. Filmen blir utrolig dårlig og tafatt, siden det blir masse jumpcuts og vinden blåser i mikrofonen siden vi ikke fikk zeppelineren til å funke.

Oi! Nå var John Cleese på Will & Grace plutselig. Jeg vurderer sterkt å bestille billetter til showet hans her i november eller oktober (eller når det nå var).

Anyways... For øyeblikket venter jeg på at filmen skal rendre seg ferdig, siden jeg exporta den to movie, for så å fikse på hvitbalansen og kontrastene på hele greia som varer i 16 minutter og 59 sekunder. Den er for øyeblikket på 50,05% med 1 time, 13 minutter igjen. Jeg har hittil venta i rundt en time. Det er vel nå Premiere skal bestemme seg for å klikke... Eller at fiksinga jeg gjorde ser helt mongo ut, og jeg har venta to og en halv time forgjeves. Menmen, sånn blir det.

Skolen er ferdig om halvannen uke. Som alltid føler jeg at jeg har lyst på mer skole akkurat før sommerferien som jeg ellers har gleda meg til kjempelenge. De har begynt å selge napoleonskake på Jokern. Den var god. Jeg tror noen luker ute. Nei, det er en kanteklipper. Jeg hater kanteklippere. De bråker så jævlig.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails