mandag 30. november 2009

En kjapp en i Danmark



Forje helg var jeg, mine foreldre og min make en kjapp tur i Danmark for å gjøre noe julehandling. Det ble ikke så mye julehanlding fra min side, men det som trengtes ble kjøpt inn. Derunder kommer julegave til Heidi, og noen småting til familien (som jeg har kjøpt mesteparten til allerede).

Strever fremdeles med å komme på hva jeg kan gi i julegave til Remi... Utenom mangler jeg bare til Bestemor, Farfar, Charlotte og Catharina. Tror i allefall at det ikke er flere som burde fått julegave... Er det?

Men tilbake til Danmark; der fikk jeg henda i noen fine klær! Jeg trodde jeg fant dritmye, og det gjorde jeg jo, men det jeg ikke fikk med meg var at det var få av de tinga jeg putta i handlevogna (siden endel topper har rare passformer som får puppa mine til å se ut som loffer.)


Noe av det jeg kjøpte var blant annet to Pink Floyd cd'er - A momentary lapse of reason og The division bell. Liker den førstnevnte MYE bedre enn den andre. The Division Bell er fra -94, og den var ikke det jeg var ute etter. Veldig ulikt det gamle av Pink Floyd, og to av sangene hadde en veldig pinelig country-beat. Som mor og far selvsagt likte...



Jeg kjøpte også The Toxic Avenger for 25kr i Stereo Studio som jeg tror er en av mine favoritt butikker der. De har så utrolig stort utvalg i filmer, spill og musikk så utrolig billig! Endte opp med rundt 10 filmer forje gang jeg var der, og det kosta såvidt over 200 kr.

Av klær endte jeg opp med to kjole/tunika/topper, en skjorte, en bh, en snål olabukse og noen björn borg truser som var merkelig gode å gå med... Den ene kjole/tunika/toppen er helt svart, så ble vanskelig å ta bilde av den, men den andre har jeg bilde av under. Veldig god og behagelig er den også...

Bildet blei visst veldig uskarpt, men jeg har akkurat fått tilbake mobilen min fra reperasjon, og jeg gadd ikke å stille inn fokusen...

Når vi er inne på mobil-emnet og reperasjon, kan jeg meddele med "stor" "glede" at selvom jeg bare skulle hatt tastaturet fiksa på mobilen min, bestmte de idiotene seg for å reformatere hele greia, så alle dokumentene jeg hadde på mobilen blei borte - derav den fem meter lange ønskelista jeg hadde med masse filmer jeg hadde kommi på i løpet av et halv år nå. Så nå veit jeg ikke hva jeg ønsker meg... Mff.

Så å komme med en ordentlig ønskeliste blir mer eller mindre vanskelig, men siden jeg er i denne avdelingen kan jeg prøve å ta en kort oppramsing:

* Pink Floyd cder (utenom de to nevn ovenfor)
* Brüno
* Beetlejuice
* Drag me to hell
* De siste sesongene av Family Guy
* Et stort svart skjerf/sjal
* Ankelsokker
* Digitalkamera som ikke får deg til å se ut som en overeksponert rosa ku
* DVD-hylle
* System of a Down - Hypnotize
* Monty Python: Almost the truth
* Penger
* En ordentlig toalett mappe i fornuftig størrelse med passe mengde lommer
* Ordentlig svart skinnjakke
* En iPod jeg ikke mister (modellen er ikke viktig, bare den har skjerm)
* Makro objektiv til Nikon D80
* Zoom objektiv til Nikon D80
* Grønne converse all star størrelse 6
* Stor flanell pysjbukse
* Mario Party til Wii + to ekstra wii-kontroller
* Sesonger av Weeds
* Atle Antonsens bestenoteringer
* En passelig stor rosa trillekoffert (eller en annen synelig farge)
* En bra foundation som er like bleik som meg
* Gavekort til kino
* En sånn klokke med flapper der talla detter ned
* At Kristian Valen skal bli morsom...

Det er alt jeg kommer på nå (etter å ha sitti og tenki i en time mens jeg har glana omkring).
Øhm... Ja.. Ta-ta!

4 kommentarer:

Catharina sa...

Hvilke av disse gavene tror du det er sjanse for at du får egentlig ? *myse*

Mette sa...

Kanskje... en sokk? :(

Catharina sa...

bare én 8D?

Mette sa...

Jeg tør ikke å ha for høye forhåpninger :(
Jeg har blitt brent på sokke-froten før...

Related Posts with Thumbnails