mandag 23. november 2009

'Cause your friends don't dance, and if they don't dance they're no friends of mine




Setter ikke denna sangen i gang rockefoten din bør du stikke til en lege for å se om du har blitt akutt lam.



For øyeblikket får jeg ikke sove. Jeg har ikke prøvd heller. Så da har jeg mimra gjennom masse gamle filmer fra de gode gamle dagene da ingen visste forskjellen på høyre og venstre (det var noe som først kom klart fram når vi rundet 17)

Så dada ja... I morgen blir det pepperkakebaking med mor, søster, Tobias og kanskje en overraskelses gjest. Neste helg blir det filming av de siste delene til romvesen-filmen.
Og det var en kort oppsumering...

Jeg lurer veldig på hva jeg kan skrive for å gjøre dette intressant og ikke sløse bort tida di. Det er ikke godt å si... Jeg syns bare det passa veldig å skrive noe nå.

Jeg har veldig lyst til å gjøre noe, men det går ikke. Jeg vil gjøre det også, men jeg er usikker på om det går. Jeg vil også ha fri så jeg kan slappe av og kjede meg. Jeg trenger å kjede meg for å fungere. Får jeg ikke min daglige andel med "ingenting" føler jeg at jeg ikke har fått noe ut av dagen, og humøret går rett vest.

Forresten, skal du ha julegave av meg? Eller vil du ha det? Jeg må finne ut hvem jeg skal kjøpe til som ikke er familie. Om du ikke sier det til meg selv, får du ingen ting. Jappapp.

Iiiiiiiii have become comfortably numb. Det er også en sang alle burde høre. Jeg kjenner meg veldig igjen i den, i tillegg til at den passer sinnstilstanden min ypperlig.
Det er ikke alle som liker Pink Floyd, og det forstår jeg. Jeg likte de ikke før fordi jeg syns alle sangene var uutholdelige lange, at det tok flere minutter til noen begynte å synge og at de var for kjedelige.
Nå derimot, elsker jeg Pink Floyd. Sangene deres passer så utrolig bra for meg nå - nesten så jeg må kalle de terapi. Siden de er så lange og treige med fine og harmoniske toner får jeg tid til å drømme meg bort og plassere megselv et helt annet sted. Og akkurat det er hva jeg trenger nå, med de ellers tunge tankene.
- Pink Floyd er et band som trenger rett tid og rett sted.

Syns detta blir et ganske meningsløst blogginnlegg. Jeg er ikke stor fan av oppsumeringer av hva folk har gjort o.l. Med mindre de faktisk hadde et spennende liv, noe som de aller fleste 14 åringene i dette fagre land ikke har.
Er ikke alltid like lett å komme på noe å skrive om heller hele tida, men det er i det minste artig å høre folks meninger om ting.

Ista så jeg en tusenbein på badet. Da var hele bæsjeseremonien min ødelagt, så jeg hoppa inn i dusjen og løp vekk.

(Om du nå så for deg meg løpe gjennom kloakken har du fullstendig rett.)

Hmm. Ståpels over min høyre arm.

Faen så kaldt det plutselig blei nå da... Bæsje må jeg også.

Bra det ikke er altfor lenge til juleferien nå. Jeg trenger oftere fri fra skolen enn de fleste andre for å greie å komme meg dit. Du tenker at jeg er vrang, bortskjemt og egoistisk. Hm, ja, kanskje. Men nå er det mye folk ikke veit om meg. *hinter til den lille luka i gulvet som det tilfeldigvis alltid svermer fluer over og gir fra seg en uutholdelig dunst av råttent*

I hveteboller fra Gudesens er det mysepulver. Kanskje det er derfor, ja...

Selvom dette innlegget av desperasjon og trange rom ble litt for kort til å bli virkelig desperat, er det bare sånn det må bli nå - siden jeg ikke gidder mer. Ta-ta!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails