mandag 24. august 2009

The Reinvention of Self


Jeg har lyst til å gjenoppfinne megselv.


Sist gang jeg gjorde det var på ungdomsskolen. Da jeg begynte i 8. Bestemte jeg meg for å ha en urban og bohem-ish stil. Noe jeg failet på brutalt. Men tanken var god...


Det at jeg ble mer eller mindre svartkledd var noe jeg tror skjedde gradevis. Selvsagt var det mest tydlig med "emo" stadiet, noe min tid i 9. Klasse med imvu og vampire freaks inspirerte meg til. Jeg er usikker hvor jeg ligger nå, egentlig. Jeg har ikke det stereotypiske "goth" rettnedmidtskillsvarte håret. Og jeg går ikke alltid i svart. Ytterst skjeldent at jeg går med nagler.


Håret mitt hadde vil blitt mest kategorisert som emo, meste parten av tida. Klærne er jeg usikker på. Kombinasjoner av latsabb med joggebukse og hettejakke, og metalhead med band tskjorte.


Men nå har jeg lyst til å forandre mitt ytre til noe... Litt mer "orginalt".

Jeg er veldig usikker på hvordan. For å matche mitt new found openmindedness, kan jeg kle meg som en klisje fra 70 tallet. Bandana, pilotbriller, olabukser, olajakka og en joint i munnviken.


Jeg hadde aldri kunne gått helt korrekt etter en spesiell kleskode, selvsagt. Hadde alltid blitt innkast fra gamle-mette.

Men jeg har lyst til å gjøre noe nytt, utseendemessig... Hvilken sti jeg skal følge er spørsmålet.

4 kommentarer:

Wgokke sa...

kan du ikke være med meg på handletur så prøver vi litt av hvert? så kan vi jo finne ut litt av hva du liker? : D

Mette sa...

hmm... det hadde vært moro. bare litt trist uten penger xD
Blir som å gni det inn når jeg finner ting jeg vil ha... >.>

Men... Det kan være verdt det

etc sa...

Go ekstremt glambærte med ovendrevet, men 'gjennomført' goth/emo sminke! =D

Mette sa...

høh... det hadde jo faktisk vært litt kult xD

Related Posts with Thumbnails