torsdag 13. august 2009

Nytt design, nye muligheter


Nå har bloggen min riktig nok aldri vært så ille populær at det gjør noe. Det er få av innleggene mine som får kommentarer, og hvor mange som faktisk leser de er ukjent for meg.

Det er nok ikke så utrolig lett å få gjort noe med det, men det er da verdt et forsøk.
Jeg har nå lagd en ny banner og ordna et nytt design. Om du lurte, er faktisk blomstene på banneren fra en truse jeg fant på H&M.... xD

Jaja, inspirasjon kommer fra alle steder.

Om det vil funke eller ikke, skal jeg i allefall forsøke å skrive mer objektive innlegg om ting og tang som faller meg inn. Muligens noen noveller om jeg kommer i det hjørnet. Kommentarer og forslag til forbedringer er selvsagt alltid velkommen, men etter tidligere erfaringer har jeg ingen håp om at det faktisk kommer. (Pessimist, this way.)

1 kommentar:

Catharina sa...

haha, truser jah 8) Stilig ble det ihvertfall!

Related Posts with Thumbnails