søndag 23. august 2009

Hm



Jeg fikk plutselig veldig lyst til å skrive et innlegg. Men det jeg ville skrive om, kan jeg ikke skrive om, for det er ikke noe jeg vil dele med... Noen egentlig.
Likevel er det ikke barebare å ikke si det til noen heller. Ah, shucks...

Men... Nå er det bare en uke med skole, så færer jeg til fagre Rhodos med min make, og der blir det vel... solbrenthet og alkohol.
Familien hans er ganske så anderledes i forhold til min, så dette blir spennendes. Familien min har for det første aldri tatt meg med til noe lengre syn enn Tyskland, og alkohol er ikke en altfor populær ting. Det er noe som røres felles max en gang i året.

Og... Det inntrykket jeg har fått av Remi's familie, er det klin motsatt. For å ta litt i.

Men det kan vel bli morsomt med en forandring, me får sjå.

Siden jeg ikke har noen ting å fylle resten av kvelden med nå, tar jeg en kjapp dusj med litt dus.

Bildet er tatt av undertegnede.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails