onsdag 1. juli 2009

Tattis

...og nå har vi kommi dit at Mette har lyst på flere tatoveringer igjen. Denna gangen er det ikke noe på hele ryggen, eller bare på overarmen. Å nei, du, denne gangen er det en hel sleeve! Jeg har jo allerede en fantasi-skapning på min venstre arm, og har kommi opp med nok idéer til å dekorere hele armen. Synd at jeg ikke får lov å ta mer av foreldra mine, og jeg har heller ikke penger...

Men selvsagt, det er ikke værre enn å vente litt over et halvt år, da jeg blir 18 og gjør hva faen jeg vil med kroppen min, og i tillegg er den stolte eier av 250 000kr!

Paranoid som jeg er, tør jeg nesten ikke å legge ut planene mine her, siden plagiat er en vanlig frykt for meg, spesielt etter tidligere erfaringer. Men jeg satser på at folk er snille i dag.

Så planene mine er som så; temaet på sleeven er fantasi landskap og ting som hører med der.

På tegninga under her har jeg surra ned i grove trekk hvordan jeg tenkte meg det.

Den snåle sikksakkaktige greia nederst i høyre hjørne er min nåværende tatovering.
Det jeg da skal bygge ut med er et tre på yttersida av overarmen. Hele tatoveringa skal være med svake og varme farger (som du finner i solnedganger), og full av kontraster.
På innersida av overarmen blir det da fjell, med en innsjø/vann i bunnen av. Muligens en bekk eller sti som går fra bak treet og beveger seg nedover.
Jeg vil også ha blomster, og muligens en annen fantasi-figur der. Har ikke planlagt alt helt nøye enda.

Bildene under her er noen jeg bruker som inspirasjon.







De tre siste bildene er foresten fra filmen "What dreams may come". En utrolig vakker film, til tross for endel feil som kan plage deg grossalt når du merker de (som misbruking av slowmotion fordi de tydeligvis ikke filma bildet de ville ha lenge nok, og dårlig synkronisering av lyd og bilde.)

Men uansett... Er det noen som har noe feedback på idéen min?

1 kommentar:

Catharina sa...

Kultkult! :D Jeg hadde blitt superglad den dagen jeg kom fram til akkurat hva det var jeg ville tattovere x)

Nydlige bilder til inspirasjon, og om du ikke har sett The Fountain(bilde nr3) så burde du se den. Så skal jeg gå å se om jeg får sett What Dreams May Come : D

Related Posts with Thumbnails