fredag 3. juli 2009

Handletur med et smil på lur


Litt vanskelig å se hva det er, men det er en hvit haremsbukse, hvit stripete tanktopp og en "kjortel".


Da har jeg og mammsen vært ute og handla. Igjen. Ikke det at jeg egentlig trengte det, men likevel trengte jeg det. Skal jo bli med Remifjerten til et eller annet sted i sydenland i slutten av ferien/begynnelsen av skoleåret, og det er kanskje ikke så lurt å dra dit med en garderobe som kun består av bukser og svart.

Så nå har vi greid å svidd av hele 3200kr (det var jo halv pris på så å si alt, så det ække ille). Jeg hadde egentlig mest lyst til å stikke til Jessheim med Remi på lørdag og bare få med meg 1000-2000kr, men da er det nok like greit at jeg blei dratt med i dag. For jeg liker klær.

Så her er en kortfatta liste av det som ble kjøpt:

2 kortermede hettejakker
3 par veldig lave ankelsokker
3 vanlige tskjorter
1 hvit tights
2 fine topper
3 tunikaer
3 shorts
1 badeshorts
3 tank-topper
2 haremsbukser
1 grå lang kjoleaktig greie
2 store strikker

Har så å si fordobla garderoben nå ._. Men med klær i lyse farger og mer voksent, noe som passer meg fint.


Veldig crappy bilder, men det er ikke lett å ta bra bilder av fjertete klær uten en mannequin... Og med såpass crappy mobilkamera

2 kommentarer:

Catharina sa...

Den lilla var fiiiiin 8D *Stjele*

Mette sa...

meheheh x) Den er gjennomsiktig tilogmed D: men ikke på puppen da

Related Posts with Thumbnails