tirsdag 7. juli 2009

Ashbringer


Da har jeg lest hele den lille boka Remi kjøpte om Ashbringer. Det er en 131 siders lang tegneserie basert på historien om Ashbringer. Jeg har ikke sett tegneserie bladene i butikken, men jeg tror disse også skal ha blitt solgt hver måned, men vi kjøpte boka som er en sammensetning av alle bladene.

Tok meg litt tid på å komme igjennom hele boka, men det er fordi jeg glemte den bort og fant ikke tid... Tok egentlig ikke mer enn et par timer å komme seg igjennom hele.

Om navnet Ashbringer sier deg lite, er det mest sannsynligvis fordi du ikke intresserer deg for Warcraft og spillets historie. Men som man kanskje har merka, gjør jeg det.



Selv syns jeg hele tegneserien var veldig bra. Får med fine tegninger i tillegg til at det som er av skrift, er fint og "poetisk" det også.

Egentlig syns jeg historien er ganske trist, i og med at det er mange som dør, og det hele handler om krig, bredragelse og nye syn på ting.

Tegneserien er muligens lite intressant om du ikke intresserer deg ovenfor emnet, men om du er en av de som gjør det, anbefaler jeg virkelig å lese den. Det er også veldig mye morsommere å lese med massevis av fargerike tegninger av en som heter Ludo Lullabi, i motsetning til når det er tekst i flere år pakka oppå hverandre.

1 kommentar:

Catharina sa...

Dritstilige tegninger! Jeg vil lære D:

Related Posts with Thumbnails