onsdag 29. juli 2009

Champions Online

Champions Online er et superhelt-basert MMORPG (massive multiplayer online roleplaying-game) som ser helt utrolig awsome ut. Det har ikke kommi med noen release dato enda, men jeg gleder meg som en unge! Har titta rundt på sida dems ( http://champions-online.com/ ) og alt jeg har sett der har vært beyond fantastic.

Hvordan grafikken i spillet er og alle mulighetene man har, ser det så utrolig gøyalt ut. Nesten så jeg må melde meg på Beta-testing, fordi jeg ikke greier tanken på å vente til neste år :|

Jeg har allerede bestemt meg for hvordan character jeg skal ha. Det skal være en dame. Hun skal være høy og slank, gå i en blod-rød fløyels kåpe/robe med gull-kanter med et barokk-inspirert mønster. Hun skal på en måte se ut som en highborne/blood elf. Veldig elegant og vakker. Personligheten hennes er på en måte litt overlegen, fordi hun kan hva hun gjør og trenger ikke å anstrenge seg ytterligere for å utføre det. Måten hun caster sine spells på er en måte man ser dette på henne. Hennes traveling-skills vil jeg skal være som teleportering. Poff, og hun er 100 meter lengre bort fra der hun var.

Etter at Remi viste meg en rekke filmer der de viste ting fra spillet, fikk jeg så utrolig urge til å få ut den personen jeg hadde forestilt meg i hodet mitt, at jeg satt meg ned på do, av alle steder, og klussa i vei. Tror jeg satt der i overkant av en time mens jeg køla ned et ark. Resultatet blei ikke akkurat slik jeg ville ha det, men nærme nok. Alle detaljene på kåpa/roben utelot jeg, siden jeg ikke ville ødelegge helheten med et dårlig forsøk i å krussedulle.
Resultatet av kølinga finner seg under her. Jeg vurderer å prøve å fikse mer på det i photoshop, selvom jeg ikke har noen tidligere erfaringer med manipulering av tegninger der.



1 kommentar:

Catharina sa...

Stilig 8) Damn, jeg har en kunstnerisk nesten-nabo, og jeg har enda ikke tegna sammen med henne D:

Related Posts with Thumbnails