fredag 10. juli 2009

Mette har endelig skjønt seg på mobilkameraet

... som faktisk ikke var så dårlig som jeg trodde. Har ikke fått til noe makro-instillinger på den før og blei passelig irritert på grunn av det, men nå har jeg finni de og alt er toppers!

Så da skulle Mette leke seg litt med sminke. Jeg har ikke PS på denna maskina så bildene er ikke akkurat sånn jeg ville hatt de. Altså, ikke alt av nyanser synes bra nok.


På mitt høyre øye (for meg) tenkte jeg å lage noe i "prinsesse"-stil. Altså, rosa kom inn i tankene mine. Det jeg har gjort er at jeg hadde et hvitt pudder helt i grunnen. La til diverse nyanser av rosa oppover mot vinkelen i øyenbrynet, og tok en mørk rosa og rød (som ikke ser rød ut på bildet) under øyet, og opp i en spiss på yttersida av øyet. Toppa med svart mascara, og svarte øyenbryn.

På mitt venstre øye tenkte jeg å prøve meg på noe med gult, og det som falt meg inn var lyn, ikke sånn som naturfenomenet, men sånn klassisk man finner i tegneserier.
Det jeg gjorde var egentlig å streve med å få gulfargen til å syntes, og tone det ut innover til en svakere nyanse. Jeg tok svart øyenskygge over og under, for å skape litt kontrast. Svart mascara igjen, men brune øyenbryn. Noe som fikk meg mer på tanken av banan enn lyn... Det syns heldigvis ikke så godt på bildet.


Jess. Det var det Mette fikk ut av denne utsøkte kvelden!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails