mandag 13. september 2010

Portrettfotografering

Da har jeg endelig noe å blogge om igjen. Jeg har endelig fått prøvd meg på portrettfotografering. Jeg har hatt lyst til det lenge, men har aldri helt kommi så langt. Men i dag fikk jeg bedt Heidi over og knipset noen bilder samt redigert.

Forresten er de kornete fordi det begynte å bli mørkt ute og jeg måtte ha høy ISO da jeg nekter å bruke blitz - men etter min mening passer det til bildene da jeg har redigert de til å passe en "hipstamatic"-stil hvor ting ser ut som de er fra 80-90-tallet.

Jeg liker det. Og jeg liker portrett fotografering. Det er mye bedre og fulfilling enn å ta bilder av drittnatur n shit.
Jeg har lyst til å gjøre mer av dette, så om du er en av mine bekjente som leser dette - og kanskje ønsker deg et nytt profilbilde eller noe å sende i julegave til besteforeldre, er det bare å ta kontakt så har jeg noe å sette fingra i (det var ikke ment så skittent som det høres ut).


1 kommentar:

Tobias og Jacob Talhaug sa...

Vi bestiller deg!

Kommer du over eller må vi komme til deg? Ta gjerne med deg Klavdia en helg når du har fått lappen og besøk oss! :)

Related Posts with Thumbnails