tirsdag 11. mai 2010

En dag i bilder

I dag skal du få se deler av hva jeg har gjort, og eventyrene som fulgte deretter tirsdag 11. Mai 2010. Dette var en utrolig spennende dag.

Se gjennom bildene i det historien utvikler seg:

Det var en vakker morgen etter at det hadde regna og meitemarkene dro seg over asfalten. Så var skolen ferdig, og det regna i retning Årnes med skyvende byger. Catharina blei småfurt fordi bussen vår kom fem minutter etter at alle andre hadde dratt - et kvarter forsinka. Men så kom bussen og da blei Catharina glad. Vi var veldig glade på bussen. Jeg ville få med at jeg hadde grønne øyne i dag, så jeg tok masse sexy bilder av meg selv. Det var veldig morsomt, men jeg ville også prøve ut den kule svarthvitt-funksjonen på kameraet. Da tok jeg Catharina med overraskelse, og hun skjønte da ikke hva som skjedde når hun plutselig ble grå. Også kom det en stor rar sky som var rett foran sola. Den prøvde hele tiden å være foran sola, men fikk det ikke til da bussen rørte på seg. Plutselig var vi ankommet jokern og Catharina gikk av bussen. Da gikk jeg av bussen snart også, og når jeg kom hjem møtte Gizmo meg i oppkjørselen og skravla i et sett om at han ville inn - mjau ditt, og mjau datt.

Jeg fikk også henta pakka fra Ellos i dag, samt den siste delen av bursdagsgaven til Remi og resten av linsene mine. Store deler av klærne fra Ellos var veldig store (siden jeg var redd for at de ikke skulle passe, så jeg bestilte et par størrelser større), men min normale størrelse hadde vært mer enn stort nok, så jeg sender tilbake halvparten av tinga og får bytta det ned i størrelse. Dette er spennende.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails