søndag 11. oktober 2009

Minner ifra ungdom skolen: Nynorsk teater scene


Dette er et kort "skuespill" vi skulle skrive i norsken som vi skulle fremføre for klassen. Jeg, Heidi og Charlie G jobba sammen. Dessverre ble det ikke fremført, grunnet at læreren syntes det alle i klassen skreiv var for useriøst. :(

Scene 1
Familien Gulbrandsen sitter i stua og snakkar om sportsutstyr. Det er ein heit diskusjon.

Guldbrand: Eg er svolten.
Kåre: Eg å. Eg undrar kva som er til lunsj.

*Lauritz kommer sveitt og fuktig inn. Sparkar borti ein stol og faller på golvet.*

Lauritz: Pappa og Pappa! Eg elskar dykk, men eg har ikkje laga middag.
Guldbrand: Lauritz, du skuffar meg dypt. Gå i krypkjellaren og skam deg!

*Guldbrand er dypt skuffa*

Kåre: Vi sendar Viggo og Bjarne ned straks for avstraffelsen. Med skistavane denne gongen.
Lauritz: Men... Eg rakk ikkje! Eg ble haldt igjen på skulen av nokon bøllar. De tok skiene mine, så det tok ekstra lang tid å komme meg heim!
Kåre: Det er inga unnskyldning. No har du sløsa bort to heilt nye og fine ski også! Du burde skamme deg hardt.
Guldbrand: Gå ned i krypkjellaren no.
Lauritz: Men det er kaldt og fuktig der! Eg kjem te å få fotsopp mellom fingrane mine. Eg kommer ikkje te få handtere sparken som før.
Viggo: Ikkje send han ned! Eg var bøllen. Eg var alle bøllane!
Guldbrand: Det er ingen unnskyldning. Lauritz må lære seg å forsvare seg sjølve.
Kåre: Vi klandrar deg ikkje, Viggo. Vi forstår at du er bøllete mot Lauritz, han er jo tvikjønnet.
Lauritz: Ja, eg må nok ta på meg skylda der.

*Bjarne kommer inn*

Bjarne: Hei hei alle samen! Eg har akkurat komi heim frå tennis treninga mi. Kva skjer her? Kva er det te middag?
Guldbrand: Det er ikkje no middag. Lauritz ble forsikna av bøller, og no skal han ned i krypkjellaren. Du får følje med ham og straffe han med din sterke tennis arm.
Bjarne: Åhh, eg så det! Det var spennandes å sjå Viggo banke livet ut av Lauritz. Eg må innrømme det var litt pirrande!

*Lang tystnad*

Bjarne: Kom no, Lauritz. Eg skal visa deg noko spennande med tennisrekkerten min.
*Bjarne tar handa på skuldaren te Lauritz ot føljar han ned*

Viggo: Eg trur eg finnar fram sparkesykkelen og tar meg ein tur ned i krypkjellaren for å sjå kva som skjer. Eg elskar mitt aktive liv, men eg slitar med Downs-syndrom så eg har det ikkje lett å følje opp mitt aktive liv.

*Viggo tar seg 5 minuttar i stolen og tenkar over livet, før han sparkar seg ut av rommet*

Kåre: Tiger Woods er så het når han spradar rundt på golfbanen med køllene sine.
Guldbrand: Ja. Eg skulle ønske eg hadde kølla hans.

*Bjarne kommer sliten opp frå krypkjellaren*

Bjarne: Eg gjorde så godt eg kunne, men Lauritz greidde å komme seg ut luka i veggen ved hjelp av rulleskøytane. Eg hadde nubbe sjangs te å få hindret han.
Kåre: Eg forstår. Grunna hans tvikjønnetheit er han god på rulleskøytane, i tillegg til hans nedarva fleksibelheit frå Guldbrand.

*Kåre føljar Bjarne inn på kjøkkenet og gir han ein bolle og føljar han så til guterommet. Vi ser ikkje no te dom resten av kvelden*

Guldbrand: Ja, da sittar eg her aleine atter ein gong. Eg trur eg slår på sportsrevyen på NRK1, og samtidig ser etter reklame for nye skøytar.

*Guldbrand slår på tv'en. Lauritz kommer snublene inn*

Lauritz: Pappa, eg veit du er dypt skuffa over meg, men eg har noko viktig å meddele.
Guldbrand: Kva er det, guteknabben min?
Lauritz: Mens eg var nedi krypkjellaren og fikk min fortjente avstraffelse oppdaga eg at mine danseskøytar hadde fått fuktskadar. Eg trengar nye.

*Lauritz ser lei seg ned i golvet*

Guldbrand: Eg skjønnar. Eg skjønnar. Men høyr no her, jenteknabben mi. Du kan ikkje bruke danseskøytar. Det er ikkje bra for okla dine.

*Guldbrand ser medfølande på Lauritz*

Larutiz: Eg trengar ein ny pisk. Tel ponniridinga mi, sjølvsagt.

*Viggo tittar hue inn sjokkert*

Viggo: Ikkje fanden om at Lauritz skal få ein ny pisk!

*Viggo forsvinnar atter ein gong*

Guldbrand: Viggo har rett. Du har vært ein skitten liten gut. Du fortjonar det ikkje.
Lauritz: Ja, ok. La gå. Eg stikker til min beste venn, Gro Harlem Bruntland, og leikar leikjare med ho. Ho har mista ei flourtablett i analen, og eg må hjelpe henne.
*Teppet går ned*

3 kommentarer:

Ola-Matti sa...

Ho Ho!

Jeg får håpe at det ikke var jeg som satte en stopper for dette?!

Anonym sa...

Jeg har et videokamera :D

Mette sa...

Det var Tone som nektet å la oss fremføre dette mesterverket. Jeg syns vi fortjonede bedre enn som så :(

Related Posts with Thumbnails