mandag 8. november 2010

Jeg er ikkeno' tilhenger av vold, jeg er stort sett ganske fredelig i mitt sinn

Hei og hopp!

Nå dusja jeg nettopp og tror jeg endelig greide å gre ut maset på (min) høyre side der jeg hadde shitmasse floker etter at jeg tok en (månedslang) pause fra å gre ut dreadsa. Venstre sida er en annen sak.

Jeg har Jokke med Tourettes' sang "Klassefest" på hjernen, og sitter i mitt lune hi med pysjshorts og tskjorte samt turban så håret ikke skal lekke.

Jeg har også bestilt meg ny ekstern harddisk i dag, på hele 1TB, noe jeg egentlig ikke helt skjønner hvorfor jeg måtte ha - da den jeg har på 80GB ikke er halvfull engang. Men nå som jeg har muligheten, skal jeg bli skikkelig pirat og laste ned serier - siden alle andre gjør det. Så jeg er i full gang (dvs. 4%) med å laste ned sesong 1 til 3 av Psych og 1 til 4 av The IT Crowd. Det skal bli spennandes.

Dette er en annen sang av Jokke med Tourettes, men jeg liker den minst like godt. (Du veit aldri når de kommer)

Sååeeh, ja, jeg rydda opp i dataen da. Sletta 90% av alle bildene n shit, samt LotRO, Rollercoaster Tycoon + to expansions, The Sims og Champions Online fra pcen - siden jeg sjeldent spiller noen av de. Og om jeg blir såpass desperat at jeg ønsker å spille de igjen, har jeg jo da fått en harddisk med mer enn nok plass.

Jævla kjedelig innlegg egentlig, ikke no konklusjon engang. Men jeg følte for å skrive noe, og da ble det sånn.

Nå venter jeg på at håret tørker og lurer på hva fanden jeg skal ta meg til. Kanskje se en film. Men det gidder jeg ikke. Eller gjør jeg? Næ. OR DO I?!! (viktig at du spiller av det 5 sekunder lange klippet under)


1 kommentar:

Catharina sa...

hvorfor er det sånn at hver gang jeg ser morsomme bilder eller ting så har du dem like etterpå? o.o

Related Posts with Thumbnails