tirsdag 9. november 2010

But this time I mean it, I'll let you know just how much you mean to me

Snåle saker detta her, altså. Å først bli overrasket, men på gledelig måte, for så å reagere på en litt usikker måte, dog på et positivt vis. Jeg omfavnet nye gleder med åpent blikk, selv om jeg var meget forvirret. Jeg godtok det, og tok det til vurdering. Da jeg var tilbake til start, var det mer forvirring i synsrommet. Flere ting som kunne tolkes på flere måter, flere ting som kunne vært ment på en annerledes måte enn oppfattet av undertegnende. Folk skal alltid være så jævla forskjellige med forskjellige huer - noe som gjør det ytterst vanskelig å oppfatte ting i likt lag med skaperen av disse handlingene som førte til disse tankene.

Jeg aner strengt talt ikke hva som tar handling i nuet, og prøver å late som ingen ting - noe som ikke fungerer til de grader undertegnende hadde ønsket, da hennes hode er i ustand til å stå stille eller ignorere ting. Jeg hadde satt pris på om ting var slik en kunne oppfattet det ved første blikk, men den gang ei. Den eneste konklusjonen jeg kan nå med sikkerhet og uten tvil i dette øyeblikk, er at høye forventninger er noe av det mest på trynet jeg består av og at Simon & Garfunkel har noen fine sanger.

Som denne, som også er med i Watchmen. Nok en grunn til at jeg liker den. Fordi Watchmen er awesome.

 




Faen da, detta er nok til å gjøre en svak sjel deprimert og i det dystre hjørnet. FØLELSER OG SÅNN MØKK KAN TA MEG BAKFRA, MKAY 

faen fitte  

1 kommentar:

Catharina sa...

haha, omvendt med meg... jeg likte watchmen delvis pga mange av sangene, deriblant sound of silence <3

og phillip glass! <3 gaaash, ELSKER..

om du noengang finner Koyaanisqatsi så MÅ du meddele meg informasjonen umiddelbart!

Related Posts with Thumbnails