fredag 5. februar 2010

Mø sa kua og slo seg på baken


Dette har vært en dag full av skuffelser. Jeg skal ikke gå nærmere inn på det, og det er kun for å plage deg og la nysgjerrigheten regjere.

Det første er en stor ting som kom som en overraskelse, men likevel ikke. Det måtte jo komme noe i veien før eller senere.

Det andre er en litt mindre ting, som fikk meg inn på en ting som har vært negativ fra før av. 

Det tredje er det hendelse nummer to fikk meg inn på. Som jeg valgte å ta helt avstand til, noe som førte meg videre til hendelse fire.

Det fjerde fikk meg i dårligst humør og ødela gleden til en fremtidig helg. Deprimerende.

Så nå er halvannen uke plutselig blitt en hel del mindre positiv enn det det var. Så nå er jeg lei meg og vil gå på do og bæsje. For så å dusje. Derfor skreiv jeg dette innlegget - for å kunne oppsummere med at jeg må drite.

Takk for meg, kjære turteldue.

1 kommentar:

Ola-Matti sa...

Dassen er det siste gjemmestedet i den moderne verden. Man skal ikke kimse av effekten av god økt der. Det kan klarne hodet, og man får være i fred.

Jeg likte innlegget - først en teaser og så driting. Helt på sin plass synes jeg.

Lykke til med livet og bæsjen.

Related Posts with Thumbnails